Veelgestelde vragen
-
Ik heb het verkeerde verzend-/factuuradres ingevoerd. Wat moet ik doen?
Verzendadres: als je het verkeerde verzendadres hebt ingevoerd, kan dit in je account worden bijgewerkt. Als je een meer directe oplossing nodig hebt, neem dan contact op met de klantenservice via e-mail of het contactformulier. Factuuradres: helaas hebben we geen manier om je factuuradres te wi... -
Ik heb problemen met afrekenen. Wat moet ik doen?
Soms doet technologie gewoon niet wat je nodig hebt. Ga naar onze Contactpagina en we nemen je bestelling graag telefonisch op. -
Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?
Als je problemen hebt met inloggen op je account, is het mogelijk dat je er nog geen hebt gemaakt. Als je nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar support@pupgrade.nl of hier een contactformulier invullen. -
Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Momenteel accepteren we Visa, MasterCard, American Express, Shop Pay, Google Pay en PayPal.